Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w prosty sposób. Sprawdź szczegóły poniżej.

Zasady dotyczące zwrotów:

  1. Zwroty są możliwe w ciągu 14 dni od dnia odebrania zakupionego towaru.
  2. Nie prowadzimy wymiany towaru.
  3. Aby dokonać zwrotu należy zgłosić go za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@internetowydyskontodziezowy.pl.
  4. Prosimy o dołączenie wydrukowanego formularza zwrotu do przesyłki - pozwoli nam to na znaczne przyspieszenie realizacji zwrotu oraz uchroni przed błędami.
    Pobierz formularz zwrotu.
  5. Zwroty środków realizujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru wraz z poprawnie wypełnionym formularzem zwrotu.
  6. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
  7. Rzeczy zamówione do jednego z punktów odbioru można zwrócić osobiście pod adresem: Primax, ul. Wolności 36, 39-300 Mielec, wraz z formularzem zwrotu.

PRZESYŁKI NALEŻY KIEROWAĆ NA ADRES:

Primax,
ul. Wolności 36,
39-300 Mielec

W razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań prosimy o wiadomość na adres: sklep@internetowydyskontodziezowy.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem: +48 793 872 999 - jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc :)

Jeśli otrzymany przedmiot nie odpowiada opisowi lub jest uszkodzony, możesz złożyć reklamację. Sprawdź szczegóły poniżej.

Zasady dotyczące reklamacji:

  1. Reklamacje można zgłaszać w przypadku, gdy otrzymany produkt:
    1. posiada wady, które nie zostały opisane w ofercie,
    2. jest uszkodzony w sposób, który uniemożliwia jego użycie zgodnie z przeznaczeniem,
    3. nie odpowiada opisowi lub zdjęciom zamieszczonym w sklepie.
  2. Aby zgłosić reklamację należy skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sklep@internetowydyskontodziezowy.pl.
  3. W zgłoszeniu podaj:
    1. numer zamówienia,
    2. szczegółowy opis problemu,
    3. zdjęcia przedstawiające wadę produktu,
    4. dowód zakupu (np. paragon, fakturę lub potwierdzenie płatności).
  4. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas reklamowanego produktu.

Przed złożeniem reklamacji przeczytaj:

  1. Produkty z drugiej ręki mogą nosić drobne ślady użytkowania, które są naturalne dla odzieży używanej. Takie cechy nie są traktowane jako wady podlegające reklamacji, chyba że zostały błędnie opisane w ofercie.
  2. Wady, które były widoczne na zdjęciach lub zostały opisane w opisie produktu również nie podlegają reklamacji.