Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w prosty sposób. Sprawdź szczegóły poniżej.
Zasady dotyczące zwrotów:
- Zwroty są możliwe w ciągu 14 dni od dnia odebrania zakupionego towaru.
- Nie prowadzimy wymiany towaru.
- Aby dokonać zwrotu należy zgłosić go za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@internetowydyskontodziezowy.pl.
- Prosimy o dołączenie wydrukowanego formularza zwrotu do przesyłki - pozwoli nam to na znaczne przyspieszenie realizacji zwrotu oraz uchroni przed błędami.
Pobierz formularz zwrotu. - Zwroty środków realizujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru wraz z poprawnie wypełnionym formularzem zwrotu.
- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
- Rzeczy zamówione do jednego z punktów odbioru można zwrócić osobiście pod adresem: Primax, ul. Wolności 36, 39-300 Mielec, wraz z formularzem zwrotu.
PRZESYŁKI NALEŻY KIEROWAĆ NA ADRES:
Primax,
ul. Wolności 36,
39-300 Mielec
W razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań prosimy o wiadomość na adres: sklep@internetowydyskontodziezowy.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem: +48 793 872 999 - jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc :)
Jeśli otrzymany przedmiot nie odpowiada opisowi lub jest uszkodzony, możesz złożyć reklamację. Sprawdź szczegóły poniżej.
Zasady dotyczące reklamacji:
- Reklamacje można zgłaszać w przypadku, gdy otrzymany produkt:
- posiada wady, które nie zostały opisane w ofercie,
- jest uszkodzony w sposób, który uniemożliwia jego użycie zgodnie z przeznaczeniem,
- nie odpowiada opisowi lub zdjęciom zamieszczonym w sklepie.
- Aby zgłosić reklamację należy skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sklep@internetowydyskontodziezowy.pl.
- W zgłoszeniu podaj:
- numer zamówienia,
- szczegółowy opis problemu,
- zdjęcia przedstawiające wadę produktu,
- dowód zakupu (np. paragon, fakturę lub potwierdzenie płatności).
- Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas reklamowanego produktu.
Przed złożeniem reklamacji przeczytaj:
- Produkty z drugiej ręki mogą nosić drobne ślady użytkowania, które są naturalne dla odzieży używanej. Takie cechy nie są traktowane jako wady podlegające reklamacji, chyba że zostały błędnie opisane w ofercie.
- Wady, które były widoczne na zdjęciach lub zostały opisane w opisie produktu również nie podlegają reklamacji.