Ile zajmuje realizacja zamówienia ?
Każdy sposób dostawy realizowany jest w cotygodniowym. Paczki , przesyłki oraz odbiory realizowane są co tydzień. Oznacza to że zamówienie złożone w wtorek przez klienta , zrealizowane będzie przez sklep w następny wtorek ( przykładowo oczywiście , chodzi o wymiar czasowy, informuje o tym przy wyborze sposobu dostawy)
Kiedy mogę spodziewać się mojej paczki ?
Na podany przez państwa adres e-mail , przyjdzie mail z tytułem zmiana statusu zamówienia (paczka wysłana lub gotowa do odbioru w wybranym punkcie). Po otrzymaniu tejże wiadomości możecie być państwo pewni , że zamówienie jest przygotowane do odbioru w wybranym punkcie lub zostało przekazane kurierowi do dostarczenia pod w podane adres lub paczkomat.
Czy można zapłacić gotówką ?
Możliwość taka występuje przy wyborze opcji " paczka płatność przy odbiorze " oraz " paczkomat płatność przy odbiorze " . Przy innych sposobach dostawy jak np. odbiór w punkcie możliwa jest wyłącznie płatność elektroniczna (przelew) i odbiór opłaconej paczki.
Czy gdy zrobione zostało kilka zamówień trzeba każdemu z nich opłacać osobno wysyłkę ?
Nie. Jeżeli klient skontaktuje się wcześniej z obsługą sklepu ( e-mail : sklep@internetowydyskontodziezowy.pl) i wyjaśni że chciałby kilka mniejszych zamówień otrzymać w jednej paczce ( oszczędzając na wysyłce) , przychylimy się do jego prośby i wskazane zamówienia będą w taki sposób realizowane.
Jak zwrócić poprawnie zwrócić towar?
Należy odesłać towar listownie lub paczką na adres ul.Wolności 36 (dyskont odzieżowy).
W przesyłce oprócz nienaruszonych zwróconych rzeczy należy umieścić :
- paragon fiskalny lub inny otrzymany dowód zapłaty
- formularz zwrotu ( koniecznie z numerem zamówienia , kwotą oraz kontem bankowym)
Gdy sklep otrzyma nadaną przesyłkę zwrotu z poprawnie wypełnionymi wymogami , rozpocznie procedurę zwrotu pieniędzy ( gdy spełnione są wszystkie wymogi zajmuje to kilka dni)
Czy mogę obejrzeć towar przed zakupem ?
Towar można oglądać na stronie . Przegląd towaru w formie fizycznej przed zakupem jest niemożliwy.
Co jeśli nie podałam prawdziwych danych w zamówieniu ?
Utrudni to kontakt w razie problemu z zamówieniem. Po otrzymaniu zapłaty sklep wysyła paczkę z otrzymanymi od klienta danymi , więc proponujemy dokładne sprawdzenie swoich danych przed złożeniem zamówienia.
Co się stanie gdy nie podam adresu e-mail?
Nie otrzymasz potwierdzenia zakupu. Wiadomości o wysłaniu lub gotowości do odbioru paczki.Nie otrzymasz wiadomości kuriera z twoją przesyłką
Jak wybrać paczkomat w dostawie?
Koniecznie podaj adres paczkomatu w wiadomości przy składaniu zamówienia lub podaj w wiadomości mailowej , by otrzymać paczkę w wybranym paczkomacie.
Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o sklepie ?
- Napisz do nasz ( facebook , e-mail). Odpowiemy na twoje pytania.